Jak vám rodinná zóna může pomoci?
- přehled jídelníčku a aktuální formě stravy
- přehled realizovaných a plánovaných aktivizačních činností
- přehled financí
- možnost úhrady faktur
- dobití Peněženky (Depozitního účtu)
- přehled kontaktů na zařízení
- snadný přístup k důležitým kontaktům ošetřovatelů a personálu
Co je potřeba pro přístup do rodinné zóny?
Často kladené dotazy
Kontaktujte sociální pracovnici ve Vašem ALZHEIMER HOME, ve kterém máte umístěného Vašeho blízkého.
Registrovat se do aplikace Rodinná zóna může každý, kdo je na seznamu Kontaktních osob klienta. Má právo nahlížet do ošetřovatelské dokumentace a zároveň má souhlas s poskytnutím osobních údajů klienta v aplikaci Rodinná zóna. Tyto informace lze ověřit u sociální pracovnice na daném zařízení. Jakmile je pro Vás aplikace připravena, obdržíte zvací e-mail s odkazem do webové aplikace.
Aplikaci lze také stáhnout do Vašeho chytrého telefonu v App Store nebo Google Play.
Registrovat se lze pouze s e-mailovou adresou, kterou jste uvedli do seznamu Kontaktních osob klienta.
V profilu Vašeho blízkého vidíte pouze informace, které se vážou k blízké osobě jako jsou základní údaje, denní plán aktivit, jídelníček, přehled financí a kontaktů.
Uživatel musí být spárovaný s blízkou osobou v aplikaci Rodinná zóna a uvidí pouze tento spárovaný profil svého blízkého/klienta.