Rodinní příslušníci zhodnotili spokojenost s naším Domovem za rok 2024

Na začátku roku byly rozeslány dotazníky spokojenosti rodinám a dalším zainteresovaným osobám. Zpětnou vazbu lze po celý rok sdělovat také prostřednictvím panelu ve vchodě A i QR kódů po zařízení. Reakcí bylo 380. Mnohokrát děkujeme nejen za kladná hodnocení, ale také připomínky, na kterých bylo dále pracováno. Dotazník obsahoval 6 otázek: 1) Doporučil/a byste zařízení ALZHEIMER HOME svým příbuzným a známým? Většina hodnotících odpověděla kladně. 2) Jak jste byl/a při své návštěvě ALZHEIMER HOME spokojen s přístupem našeho personálu? Většina respondentů je spokojena a kromě poděkování personálu ve slovním hodnocení, dokonce některé zaměstnance respondenti přímo jmenovali. 3) Jak jste byl/a při své návštěvě spokojen/a s prostředím ALZHEIMER HOME? Většina odpovídala kladně. 1x byl zmíněn pach moči a nutnost větrání, 1x uvedl respondent „šedé“ a 1x bylo zmíněno, že je to tu hezké. Větrá se pravidelně a na všech patrech jsou difuzéry s příjemnou vůní. Dále došlo letos k výměně osvětlení a barevnému odlišení pater. 4) Jak jste byl/a při své návštěvě spokojen/a s péčí o vašeho blízkého? Spokojenost většiny respondentů se odrazila i ve slovním hodnocení, kdy bylo personálu děkováno. 5) Jak hodnotíte komunikaci domova ALZHEIMER HOME k rodině? Spokojenost většiny dotázaných byla mnohokrát zmíněna ve slovním hodnocení. 6) Je něco dalšího, co byste nám rád/a sdělil/a? 15 respondentů mnohokrát děkovalo personálu, několikrát zmínili i konkrétního klienta. 7 respondentů bylo spokojeno s perfektním přístupem personálu. 1x byly přány krásné Vánoce. 3x byl zmíněn častější pobyt venku, 2x přímo uvedeno další doporučování z důvodu spokojenosti a 3x napsáno, že není nic ke zlepšení. Další respondent napsal o zvýšení platu zaměstnanců. 1x bylo uvedeno „jídlo“, z čehož se nedá usoudit, zda se jedná o spokojenost či nespokojenost.

Klienti mají možnost chodit na zahradu kdykoli si přejí, zároveň spolu s personálem chodí na výlety (Vrbenské rybníky, výstava orchidejí apod.). Možnost pobytu venku (i mimo areál) však mají i s rodinou, která ne vždy za klientem dochází.