Rodinní příslušníci zhodnotili spokojenost s naším Domovem

Přelom roku přinesl zpětnou vazbu prostřednictvím panelu ve vchodě A, QR kódů po zařízení či e-mailu s odkazem. Za všech 413 reakcí moc děkujeme. A to nejen za kladné, ale též připomínky, se kterými bylo dále pracováno.

Odpovídali jste dohromady na 6 otázek:

1) Doporučil/a byste zařízení ALZHEIMER HOME svým příbuzným a známým?
Většina respondentů uvedla, že by zařízení doporučilo svým příbuzným a známým.

2) Jak jste byl/a při své návštěvě ALZHEIMER HOME spokojen s přístupem našeho personálu?
Většina respondentů byla spokojena. Kromě přístupu k rodině a klientům, oceňovali i profesionalitu. Často proto v hodnocení personálu děkovali.

3) Jak jste byl/a při své návštěvě spokojen/a s prostředím ALZHEIMER HOME?
Většina respondentů byla spokojena. Několikrát zmínili ve slovním hodnocení čistotu a příjemnou vůni. 

4) Jak jste byl/a při své návštěvě spokojen/a s péčí o vašeho blízkého?
Většina respondentů byla spokojena. Toto tvrzení se odrazilo i ve slovním hodnocení, kdy rodiny moc děkují personálu za péči.

5) Jak hodnotíte komunikaci domova ALZHEIMER HOME k rodině?
Většina respondentů byla spokojena.

6) Je něco dalšího, co byste nám rád/a sdělil/a:
19 respondentů kladně hodnotilo přístup personálu, příjemné a čisté prostředí, skvělou péči a děkovali personálu. 1 respondent zmínil zlepšení větrání. Větrá se pravidelně. Avšak s ohledem na rozdílné potřeby nebo z důvodu inkontinence, může být určitou dobu možnost ucítit zápach. Další respondent po poděkování nadnesl zlepšení pohybové aktivity. Naši klienti mají přístup na zahradu bez omezení, zároveň spolu s personálem (nebo rodinou) chodí na výlety (Vrbenské rybníky, výstavy, kavárna apod.). A 1  rehabilitační pracovnice, pravidelně obchází stanice. 1 respondent vytkl, že se mu nelíbí večerka v 18 hodin a přístup personálu při návštěvě po 18 h. Incident byl v červenci zanesen jen do hodnotícího tabletu, informace ze strany personálu k němu nejsou a je pravděpodobné, že daný personál již v zařízení nepracuje. Večerka není pevně dána, klienti mohou odcházet na pokoj a ráno vstávat dle svých potřeb. I při příjmu je rodinám sdělována možnost návštěv po 18. hodině v případě potřeby. Pouze prosíme o návštěvu mimo společný pokoj.